فیروزه کوبی

تاریخچه هنر فیروزه کوبی و نحوه ساخت ظروف فیروزه کوبی شده

فیروزه کوبی

تاریخچه هنر فیروزه کوبی و نحوه ساخت ظروف فیروزه کوبی شده

تاریخچه هنر فیروزه کوبی و نحوه ساخت ظروف فیروزه کوبی - مراحل انجام فیروزه کوبی - شناخت سنگ فیروزه اصل از تقلبی - نحوه نگهداری از سنگ فیروزه و محصولات فیروزه کوبی - زنده کردن سنگ فیروزه مرده

  • ۰
  • ۰

ظروف فیروزه کوبی

اگر تمایل دارید ظروف فیروزه کوبی اصفهان را برای خود یا عزیزانتان خریداری نمایید بهتر است آن را از برندهای معتبر فیروزه کوبی اصفهان تهیه کنید. همان‌گونه که در ادامه اشاره خواهد شد با خرید از برندها و فروشنده‌های معتبر می‌توانید از ضمانت محصولات استفاده نمایید. بنابراین با خیال راحت می‌توانید هزینه خرید این محصولات را بپردازید.

برندهای معتبر فیروزه کوبی

در شهر اصفهان به عنوان مهم‌ترین تولید کننده ظروف فیروزه کوبی کارگاه‌های فیروزه کوبی فراوانی در گوشه و کنار شهر راه اندازی شده است. از جمله برندهای معتبر فیروزه کوبی می‌توان به صنایع دستی فیروزه کوبی استاد حامد کریمی، فیروزه کوبی آقاجانی، محصولات فیروزه کوبی کثیری، تولیدات فیروزه کوبی ظریفا اشاره نمود.

صنایع دستی فیروزه کوبی

فیروزه کوبی یکی از صنایع دستی نفیس و ارزشمندی است که در اصفهان تولید می‌شود. برندهای معتبر فیروزه کوبی سالانه به تولید و پخش ظروف فیروزه کوبی شده در تعداد بالا و طرح‌ها و مدل‌های متنوع می‌پردازند. بسیاری از گردشگران و دوستداران هنر و صنایع دستی با سفر به اصفهان و بازدید از فروشگاه‌های صنایع دستی اقدام به خرید این صنایع دستی و سوغات اصفهان می‌نمایند.

محصولات فیروزه کوبی در میان صنایع دستی مختلف ایران جایگاه ویژه‌ای دارند و از نظر قیمت بالاتر از سایر هنرهای دستی هستند. استفاده از سنگ فیروزه نیشابور به عنوان مواد اولیه اصلی این هنر موجب بالا رفتن قیمت و ارزش هنری ظروف فیروزه کوبی می‌شود. اجرای هنر فیروزه کوبی توسط افراد مختلف انجام می‌شود. چه کسانی که به عنوان یکی از برندهای معتبر فیروزه کوبی به تولید این هنر می‌پردازند و چه کسانی که به عنوان مشاغل خانگی در منزل هنر فیروزه کوبی انجام می‌دهند. بنابراین گردشگران و علاقه‌مندان به هنر فیروزه کوبی باید به هنگام خرید محصولات مورد نظر خود را از برندهای معتبر فیروزه کوبی خریداری کنند.

چرا باید فیروزه کوبی را از یک فروشنده معتبر خریداری کرد؟

هنگامی که تصمیم به خرید ظروف فیروزه کاری دارید بهتر است این محصولات را از فروشنده‌های معتبر فیروزه کوبی که در بالا به آن‌ها اشاره شد خریداری نمایید. ضرورت خرید صنایع دستی فیروزه کوبی از فروشنده‌ها و برندهای معتبر هنر فیروزه به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب است. تولید کنندگان معتبر فیروزه کوبی، در ساخت و تولید محصولات خود از فیروزه مرغوب نیشابور بر روی فلز مس با میزان خلوص کافی و ضخامت لازم در ظروف مختلف استفاده می‌کنند. بنابراین محصولات برندهای معتبر فیروزه کوبی شناسنامه‌دار هستند و از ضمانت نامه معتبر برخوردار می‌باشند.

  • ۹۸/۱۰/۱۶
  • کیمیا کاظم زاده

نظرات (۱)

  • فیروزه کوبی
  • سلام

    واقعا فیروزه کوبی اصفهان زیبا و بی نظیره.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی