فیروزه کوبی

تاریخچه هنر فیروزه کوبی و نحوه ساخت ظروف فیروزه کوبی شده

فیروزه کوبی

تاریخچه هنر فیروزه کوبی و نحوه ساخت ظروف فیروزه کوبی شده

تاریخچه هنر فیروزه کوبی و نحوه ساخت ظروف فیروزه کوبی - مراحل انجام فیروزه کوبی - شناخت سنگ فیروزه اصل از تقلبی - نحوه نگهداری از سنگ فیروزه و محصولات فیروزه کوبی - زنده کردن سنگ فیروزه مرده

  • ۰
  • ۰

inlaid-turquoise-price-and-Guarantee

فاکتورهای تعیین کننده قیمت ظروف فیروزه کوبی و صنایع دستی

بسیاری از صنایع دستی از مواد اولیه با ارزش بالایی ساخته می‌شوند. برای مثال استفاده از فلزهای قیمتی مانند طلا، نقره، مس و غیره. ظروف و اشیایی که در تهیه هنرهای دستی استفاده می‌شوند در قیمت‌گذاری آن‌ها مؤثر هستند. پس از انتخاب ساختار اولیه مانند ظرف یا جعبه یا غیره،  از رنگ‌ها و مواد مختلفی برای پیاده سازی طرح و اجرای صنایع دستی مورد نظر استفاده می‌شود. در بعضی از هنرهای دستی به جای رنگ، روغن، رزین و غیره، مواد طبیعی مانند سنگ‌های قیمتی به کار برده می‌شود که این مواد نیز در بالا رفتن ارزش هنر مورد نظر مؤثر است.

محصولات فیروزه کوبی به دلیل استفاده از فلز مس در ساخت ظروف و همچنین به کارگیری قطعات سنگ ارزشمند فیروزه نیشابور بر روی آن قیمت نسبتاً بالایی نسبت به سایر صنایع دستی دارند.  چسب و پلی‌استری که در مراحل ساخت ظروف فیروزه کوبی شده به کار برده می‌شوند نیز باید از نوع مرغوب انتخاب شوند که ثبات بیشتری به کار بدهند. بنابراین  ارزش صنایع دستی فیروزه کوبی به دلیل استفاده از مواد گران قیمت و همچنین هنر ظریف دستان استادی که این مواد را در کنار هم قرار می‌دهد بالاست.

هنگام خرید ظروف فیروزه کوبی در نظر داشته باشید محصول خریداری شده تنها هدیه‌ای برای تزیین دکور شما نیست بلکه در کنار هنر ماهرانه‌ای که آن را ساخته است دارای ارزش مادی بالایی نیز هست.

اهمیت اصالت کالا و گارانتی محصول

بسیاری از مشتریان و خریداران محترم هنگامی که برای خرید ظروف فیروزه کوبی مراجعه می‌کنند با توجه به قیمت بالای محصولات بابت عدم اصالت محصول نگران هستند. در نظر داشته باشید اگر محصولات فیروزه کوبی و صنایع دستی کریمی را از فروشگاه‌های برند خریداری نمایید کارت اصالت کالا و گارانتی ۱۰ ساله به شما ارائه خواهد شد.

در تمامی ظروف برند اسم صاحب اثر بر روی ظرف حک شده است که به عنوان شناسنامه محصول شناخته می‌شود. در صورتی که مدتی پس از خریداری  محصول به دلیل نگهداری نادرست و یا فضای نامناسب مشکلی در آن  مشاهده گردید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه  آن برند از ضمانت‌نامه ۱۰ ساله محصول خود استفاده کنید.

برای افزایش طول عمر ظروف فیروزه کاری شده و همچنین زیبایی و جلوه بیشتر آن شرایط نگهداری ظروف فیروزه کوبی را مطالعه کنید.

 

  • ۹۸/۰۸/۰۸
  • کیمیا کاظم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی